Drone recomandate pentru începători
"Sunt începător! Ce dronă ar trebui să îmi iau?". Este o întrebare pe care o văd din ce în ce mai des pe forum-urile sau pe grupurile de Facebook dedicate pasionaților de drone. De fiecare dată sunt tentat să răspund cu "Una cât mai ieftină!", iar în cele ce urmează am să încerc să va explic de ce.

Cât de mult ar trebui să plătesc pentru o dronă?
Asta depinde de suma pe care o poate cheltui fiecare. Însă țin să menționez faptul că nu merită achiziționarea unui drone foarte scumpe încă de la început, ci upgradarea treptată a acesteia poate fi o idee mai bună. Țin foarte mult la acesta idee deoarece am trecut prin același proces.
Bine, bine, dar dacă am trecut eu, nu trebuie să treacă toată lumea prin același proces. De acord! Însă ce voiam să subliniez este de fapt skill-ul pe care l-am dobândit învățând să zbor cu drone fără senzori, ulterior trecând la drone cu ceva mai mulți senzori și o gama variată de funcționalități. Să înveți să pilotezi o drona fără niciun senzor, iar mai apoi să treci la una cu diverși senzori este mult mai bine decât dacă ai începe să pilotezi direct o dronă cu senzori. Răspunsul e simplu: capeți mult mai multă dexteritate și atenție pilotand o drona simplă.
Pentru început, o drona n-ar trebui să depășească suma de $100-150, iar cea mai interesantă dronă din range-ul acesta de preț este DJI Tello, drona pe care am avut ocazia să învăț. Drona nu vine cu propriul controller, ci îți transformă telefonul într-un controller. O recomand pe această fiindcă are câteva funcționalități interesante, iar aplicația este foarte ușor de folosit.
Drona asta o să sufere cele mai multe accidente! Este drona pe care vei încerca cele mai multe chestii și de aceea cred că prețul ei nu ar trebui să fie foarte mare.