DJI îți va oferi posibilitatea să primești altă dronă în cazul pierderii

DJI Care este serviciul pe care îl poți achiziționa imediat după cumpărarea unei drone (și nu numai). Serviciul oferit de DJI are rolul unei asigurări prin care poți primi o dronă nouă în cazul în care drona dvs. suferă vreun accident. Bineînțeles, există și câteva excepții, cum ar fi că trebuie trimisă drona la constatare, iar abia apoi poți primi una nouă. Lucrul acesta este pe cale să se schimbe.
Conform celor de la 9to5google.com care s-au ocupat de decompilarea ultimei versiunii a aplicației DJI Fly, ei au găsit diferite linii de cod care arată posibilitatea adăugării acestui caz în lista de acoperire a DJI Care.
Când cumperi o drona DJI, poți cumpără și un pachet DJI Care care poate să acopere toate stricăciunile ce se pot întâmplă în timpul unui zbor. Cu toate astea, se mai pot întâmplă și altfel de accidente.
De exemplu, poți pierde conectiunea între telecomandă și dronă, caz în care drona poate continuă să se îndepărteze de tine în zbor, devenind aproape imposibil să o recuperezi. În aplicația DJI Fly (versiunea 1.2.2), cei de la 9to5google.com au descoperit că în curând această situație neplăcută ar putea fi acoperită de un așa numit "Flyaway Coverage", lucru ce s-ar traduce că o "acoperire în cazul în care drona zboară (departe de utilizator)".
La prima vedere pare că "Flyaway Coverage" ar fi un pachet separat de DJI Care și pentru care bineînțeles va trebui să scoți alți bani din buzunar. Mai mult de atât, la fel că în cazul DJI Care v-a trebui să suporți o taxa pentru a primi o altă drona.
Mai multe informații în cadrul articolului postat de cei de la 9to5google.com.